Bestellen

Hoe kan ik een artikel zoeken?
Er zijn meerdere mogelijkheden om het gewenste artikel te zoeken. Door gebruik te maken van de tabbladen aan de bovenzijde van de webshop. Deze tabbladen zijn ingedeeld per categorie (Bescherming kinderen,brandpreventie,Drempelhulp,hangen sluitwerk, hulpmiddelen, vluchtwegoplossing.)
Daarnaast kunt u gebruik maken van het vrije zoekvenster waar een gerelateerd trefwoord/artikelnaam typt.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

STAP 1

U kunt nu bestellingen plaatsen van artikelen die u wenst en het aantal aangeven. De artikelen komen terecht in uw winkelwagen welke bovenaan de site staat en het aantal producten aangeeft. Indien u klaar bent met winkelen klikt u op de winkelwagen en kunt u vervolgens uw bestelling afronden.

STAP 2

Gegevens controleren. Indien er een fout in deze gegevens staat kunt u deze nu aanpassen en vervolgens klikken op betaalmethode kiezen. Heeft u geen aanpassingen in uw gegevens kunt u direct klikken op betaalmethode kiezen.

STAP 3

Betaalmethode en verzendmethode kiezen en vervolgens klikken op bestelling controleren.

STAP 4

Uw bestelling controleren en vervolgens klikt u op Ik ga akkoord met de bestelling. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per mail.

STAP 5

Indien u heeft gekozen voor Ideal, creditcard gaat u nu over naar het bankgedeelte om te betalen.


Is het mogelijk om de bestelling te annuleren?
Het is mogelijk om een bestelling te annuleren, mits de bestelling nog niet verzonden is. Is uw bestelling reeds verzonden dan is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren. U kunt wel na ontvangst van de bestelling conform onze voorwaarden de artikelen retour sturen.

Levering

Wat is de levertijd van artikelen?
De algemene levertijd is circa 1 tot 3 werkdagen, zodra wij de betaling hebben mogen ontvangen. De levertijd van artikelen die voorradig zijn is binnen drie werkdagen. Mocht het artikel niet voorradig zijn, dan nemen wij contact met u hierover op.

Is het mogelijk om het artikel thuis te laten bezorgen door een chauffeur?
Ja, dat is mogelijk.

Is het mogelijk om de bestelling zelf op te halen?
Ja, dat is mogelijk.  U kunt op de bestelpagina aangeven dat u de bestelling wilt ophalen.

Is het mogelijk dat mijn bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres bezorgd wordt?
Ja, dit is mogelijk. In het bestelproces heeft u de mogelijkheid om uw afleveradres op te geven. Dit mag een ander adres zijn dan uw eigen adres.

Is het mogelijk om een bestelling te leveren buiten Nederland?
Neem telefonisch (0418 641022) contact met ons op om dit overleggen.

Betalen

Op welke wijze kan ik de betaling voldoen?
U heeft de mogelijkheid om uw betaling via IDEAL of overboeking te voldoen.

Is mijn betaling van invloed op de orderverwerking?
Uw order wordt verwerkt nadat de betaling binnen is.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
De vermelde prijzen op de webshop zijn inclusief BTW.

Is IDEAL een veilig betaalmethode?
Dit is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas. U kunt direct tijdens het bestelproces betalen via het online betaalsysteem van uw eigen bank. Dit is een veilige betaalmethode. 

Garantie en Service

Hoe zit het met de garantie
Wij willen dat u helemaal tevreden bent, zowel voor als na uw aankoop. Daarom staat service bij Zorgenveiligheidsshop.nl hoog in het vaandel. Onze service maakt het verschil! Ook als u niet tevreden bent horen wij het graag en lossen we het op voor u. Het kan bijvoorbeeld zijn dat een product toch niet aan uw wensen voldoet of kapot is gegaan. Wij beloven u:
Bij online aankopen kunt u 14 dagen bekijken of het product aan uw wensen voldoet en het product zonder opgaaf van reden terugsturen als het toch niet naar wens is. Lees hier meer over het retourrecht.. Defect product? Wij gaan direct voor u aan de slag om het probleem op te lossen. Bij een retour ontvangt u binnen 5 werkdagen uw aankoopbedrag terug. Aangeboden service- en fabrieksgarantie doen niets af aan de, voor de consument, geldende wettelijke rechten.

Retourneren

Wat is het maximale retourtermijn?
Voor uw bestelling geldt een zichttermijn van 14 werkdagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, uitgezonderd hygiëne artikelen.

Welke regels gelden er bij retourneren?
U kunt het artikel retourneren binnen het zichttermijn van 14 werkdagen. Bij artikelen die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht het geretourneerde product te weigeren of de schade in rekening te brengen. Het artikel moet voorzien zijn van originele verpakking inclusief labels.

Wat zijn hygiëne artikelen?
Hiertoe behoren o.a.  toiletstoelen, toiletverhogers . Hygiëne artikelen kunnen alleen geretourneerd worden indien de verpakking ongeopend is. Bij artikelen die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht het geretourneerde product te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Welke stappen moet ik ondernemen om een artikel te retourneren?
1.    Vul de reden van uw retourzending in op de achterzijde van het bijgeleverde retourformulier.
2.    Verpak het artikel, indien nog mogelijk, in de originele verpakking en de doos of zak waarin het is geleverd. Als dit niet lukt gebruik dan een andere doos waarin de retourzending past. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het pakket. Vermeld het volgende retouradres op het pakket:
zorgenveiligheidshop.nl
Retour webshop

Rijthoek15 B

4175 Lm Haaften

3.    Lever het pakket in bij een postkantoor. In de meeste gevallen ontvangt u een verzendbevestiging. Bewaar dit bewijs zorgvuldig. Het is mogelijk dat hier in een later stadium om wordt gevraagd.
4.    Bij een geaccepteerde retourzending, betaalt zorgenveiligheidshop .nl het bedrag van het geretourneerde artikel binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Klachten

Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij zorgenveiligheidshop.nl koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij zijn op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur bereikbaar op T: 0418641022 U kunt ons ook per e-mail bereiken info@zorgenveiligheidshop.nl


Mocht u een klacht willen indienen, dan kunt u dit telefonisch, per e-mail of schriftelijk kenbaar maken.
U krijgt van ons binnen een week een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bij een bestelling onder de €50,- is €6,95. Verzending bij bestellingen boven €50,- is gratis.

Hoe weet ik bij een bestelling via de webshop wat de verzendkosten zijn?
Bij het bestelproces worden duidelijk de verzendkosten vermeld. Ons systeem berekent dit automatisch.

Hulp nodig? Ik help je graag verder!

+31 (0)418 64 10 22

Stuur een e-mail

Stuur ons een WhatsApp berichtje

Bezoek onze winkel

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Altijd als eerste op de hoogte van aanbiedingen